Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Reklamacje

 

ADRES DO REKLAMACJI:

STAR LIFT SP. Z O.O.
BRZESKA 76
08-110 SIEDLCE
Polska
 
 
Informacje:

 

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: 

- pisząc na adres email 

- korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści oferty, bądź w formie pisemnej kierując reklamację na adres: STAR STAR LIFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , ul. Brzeska 76, 08-110 Siedlce. 

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

- Twoje imię i nazwisko oraz adres, 

- numer zamówienia, 

- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. 

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.  

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI: 2 lata