ADRES DO REKLAMACJI:
Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:
- pisząc na adres email
- korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści oferty, bądź w formie pisemnej kierując reklamację na adres: STAR STAR LIFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , ul. Brzeska 76, 08-110 Siedlce.
Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres,
- numer zamówienia,
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI: 2 lata